معماری

قدرت و اهمیت پرسونال برندینگ در سازمان‌ها

پرسونال برندینگ

نام تجاری پیش از این تنها منحصر به کسب‌وکار بود که بخشی کلیدی از استراتژی یک شرکت برای ایجاد آگاهی و افزایش سهم بازار به شمار می‌رفت. اما امروزه، پرسونال برندینگ کارکنان به همان اندازه برای موفقیت یک سازمان مهم هستند که برند شرکتی آن. البته ممکن است در مورد سرمایه‌گذاری در برندهای شخصی کارمندان تردید اولیه‌ای وجود داشته باشد. …

ادامه نوشته »

CMMN چیست؟

CMMN مخفف Case Management Model and Notation است. سازمان ها برای افزایش کارایی و کاهش خطاها، همیشه به دنبال بهبود نحوه کار خود هستند. این امر مستلزم تجزیه و تحلیل و بهبود مستمر روش کار آن‌ها است که ممکن است شامل گردش کار ساختاریافته در شرایط قابل پیش بینی و همچنین پروتکل‌هایی برای پاسخگویی به موقعیت‌های پویا باشد که تجویز …

ادامه نوشته »

سازمان خلاق چیست؟

کارآمدی و بهره وری در استفاده از منابع سازمان بررسی موشکافانه نوآوری سازمانی و یافتن پاسخ مناسب برای سوال سازمان خلاق چیست؟ بستگی دارد. شرکت های موفق و سازمان‌های خلاق گرچه ممکن است از نظر محصولات و خدماتی که ارائه می دهند متفاوت باشند، اما اغلب ویژگی‌هایی دارند که به موفقیت آنها کمک می کند. صاحبان مشاغل و مدیران سازمان‌ها …

ادامه نوشته »

چگونه اولین فرآیند در پروژهای استقرار BPM و BPMS انتخاب می‌شود؟

شاید سخت‌ترین بخش در مورد شروع پروژه مدیریت فرآیند کسب‌وکار، انتخاب اولین فرآیند باشد. افراد می‌توانند در انتخاب نرم‌افزار ‌BPMS برای شما توصیه و پیشنهادی داشته باشند، اما شما باید خودتان فرآیند‌های مدنظر برای اجرای مدیریت فرآیند را انتخاب کنید. به زبان ساده، شما می‌توانید از نرم‌افزار BPMS دیگران استفاده کنید اما باید فرآیند خودتان را مکانیزه نمایید. برای راه‌اندازی …

ادامه نوشته »